Good to be connected, {first_name}!
Laat ik je meteen wat meer informatie geven:Wij zijn (bedrijfsnaam), een van de snelst groeiende ed-tech bedrijven in Europa, op weg om onze missie te realiseren: leren toegankelijk, boeiend en leuk maken voor iedereen. Met een team van doelgerichte, inspirerende medewerkers streven we elke dag naar het helpen van meer dan 2 miljoen mensen de beste versie van zichzelf te worden. Dit betekent hard werken, maar óók plezier: bij (bedrijfsnaam) investeren we in leuke uitstapjes en evenementen om onze mensen de beste tijd van hun leven te bezorgen.
Als Customer Succes Manager ben je een gewaardeerde strategische gesprekspartner van klanten. Jouw doel? Business resultaten behalen, zoveel mogelijk mensen enthousiasmeren over (bedrijfsnaam) en het gebruik van ons online platform stimuleren.
Hoe ziet dit er uit in de praktijk? Je begeleidt de implementatie, maakt samen met de klant een plan van aanpak en initieert inspiratiesessies voor ambassadeurs. Daarnaast monitor je regelmatig de resultaten en communiceer je feedback van klanten terug aan de interne organisatie zodat wij onszelf kunnen blijven verbeteren.
Wat is ons aanbod? Eentje die je niet kunt weigeren ;) Vanzelfsprekend krijg je onbeperkt toegang tot onze online trainingen, een motiverend salaris en bonusregeling, en een auto en andere elektronische Goodiez van de zaak. Belangrijker nog, krijg je de kans om deel uit te maken van een dynamische, inspirerende startup die oog heeft voor jou en jouw ontwikkeling, en oprecht wilt dat jij met ons meegroeit.
Klinkt dit good? Dan hoor ik graag hoe ik je het beste kan bereiken.
Kijk ernaar uit om kennis met je te maken!